Hogere klanttevredenheid en meer aanvragen met: via live chat direct contact met je bezoekers

Eenmalig:

299,- (of 4,5 service uren)

Ga na de zomer goed van start met deze landingspagina's #HappyDeal.

Hogere klanttevredenheid en meer aanvragen: via live chat heb je direct contact met je bezoekers

Eenmalig:

299,- (of 4,5 service uren)

Waarom live chat?

...omdat je meer leads (aanvragen) krijgt door direct in contact te treden met je bezoekers.

Wist je dat...

...je chats van klanten altijd en overal kunt beantwoorden met jouw smartphone?

...potentiële klanten oftewel je website bezoekers chat als de meest laagdrempelige manier beschouwen om met je in contact met je te treden?

...klanten de hoogste klanttevredenheid ervaren met een chatfunctie door het directe contact en dat er direct een oplossing kan worden geboden?

...een chatfunctie vertrouwen geeft aan je (potentiële) klanten omdat ze altijd direct contact met je op kunnen nemen?

Succesverhalen & voorbeelden:

Fitline Healthclubs

...gebruikt Facebook gratis live chat software:

facebook.com

Klik op de video om Facebook Chat in werking te zien:

Klik op de video om Tawk.to in werking te zien:

Casino Services International

...gebruikt Tawk.to gratis live chat software:
tawk.to

Hoe richten we live chat voor je in?

Direct in contact met je bezoekers? Laat een live chatfunctie op je site of shop plaatsen.

We doen een korte intake en geven daarbij adviezen over de chat oplossing die het beste past.

We richten de chat in, denk aan standaard berichten en de vormgeving.

Je ontvangt uitleg hoe de chat werkt en hoe je berichten antwoord via je PC en telefoon.

We plaatsen de chat in je website of shop en starten een chat om te testen.

Wat kost live chat?

Live chat is alleen mogelijk i.c.m. een GraagGoedOnline.nl site of shop 😉.

Eenmalige kosten

Inrichting live chat software

299,- (of 4,5 service uren)

Terugkerende kosten

Abonnement live chat software

Facebook Chat

Meer informatie

0,00

Tawk.to

Meer informatie

0,00

Wil je meer leads (aanvragen) krijgen door direct in contact te treden met je bezoekers via live chat? 

Wist je dat...

  • ...je chats van klanten altijd en overal kunt beantwoorden met jouw smartphone?
  • ...potentiële klanten oftewel je website bezoekers chat als de meest laagdrempelige manier beschouwen om met je in contact met je te treden?
  • ...klanten de hoogste klanttevredenheid ervaren met een chatfunctie door het directe contact en dat er direct een oplossing kan worden geboden?
  • ...een chatfunctie vertrouwen geeft aan je (potentiële) klanten omdat ze altijd direct contact met je op kunnen nemen?

Meer extra mogelijkheden?

Krijg nóg meer bezoekers, aanvragen, klanten én omzet:

Bekijk hier alle goEXTRA's
Share by: